Polityka prywatności
POLITYKA
PRYWATNOŚCI
Niniejsza Polityka stanowi
podstawową informację o celach, sposobach przetwarzania oraz bezpieczeństwie
Twoich danych osobowych, jako Użytkownika strony: magistrade.pl (zwanej dalej „Stroną”).
Zapoznając się z Polityką prywatności dowiesz się kto jest Administratorem
Twoich danych osobowych, jakie dane osobowe są przez Stronę zbierane, w jakich
celach są wykorzystywane oraz jak są chronione.
Przetwarzanie danych osobowych,
odbywa się zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych
2016/679/WE (dalej: „RODO”) oraz ustawy o ochronie danych osobowych (dalej:
„ustawa”).
§1. Informacje podstawowe.
1. Administratorem
Twoich danych osobowych jest: Magis Trade Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Czestkowie B 70, 98-113 Buczek, wpisaną do
rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (Sąd rejonowy: Sąd
Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego) pod numerem KRS 0000915021, NIP 8311641797, REGON
38960916500000, kapitał zakładowy 5000 zł, reprezentowaną przez Pawła
Patorskiego – Prezesa Zarządu.
2. Kontakt
z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem:
1) poczty
e-mail: biuro@magistrade.pl
2) telefonicznie:
782-389-429
3. Podanie danych przez Pana/Panią w celach związanych z
usługą jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich brak może znacząco utrudnić
realizację usługi, a nawet ją uniemożliwić.
4. Administrator nie sprzedaje ani nie udostępnia danych
osobowych w celach komercyjnych. Dane gromadzone przez Administratora są
przechowywane w sposób zapewniający maksymalne bezpieczeństwo. Administrator
podejmuje środki ostrożności w celu przeciwdziałania utracie, nadużyciu,
zmianie danych osobowych.
5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być wyłącznie
podmioty, które są uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Dane
mogą być udostępnione pracownikom, członkom kadry kierowniczej, dostawcom lub
podwykonawcom, księgowym oraz podmiotom prowadzącym serwer pocztowy, o ile jest
to niezbędne do celów realizacji usługi.
§2. Zasady przetwarzania danych.
1. Administrator
przetwarza dane osobowe z poszanowaniem następujących zasad:
1) w
oparciu o podstawę prawną i zgodnie z prawem (legalizm);
2) rzetelnie
i uczciwie (rzetelność);
3) w
sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą (transparentność);
4) w
konkretnych celach i nie „na zapas” (minimalizacja);
5) nie
więcej niż potrzeba (adekwatność);
6) z
dbałością o prawidłowość danych (prawidłowość);
7) nie
dłużej niż potrzeba (czasowość);
8) zapewniając
odpowiednie bezpieczeństwo danych (bezpieczeństwo).
§3. Cele, podstawy prawne i
zakres przetwarzania danych.
1. Twoje
dane będziemy przetwarzać:
1) w
celach kontaktowych, aby udzielić ci odpowiedzi na Twoją wiadomość przesłaną
nam bezpośrednio drogą e-mailową lub za pośrednictwem formularza na podstawie
realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora związanego z
koniecznością udzielenia Ci odpowiedzi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
2) w
celach statystycznych, analitycznych oraz monitorowania ruchu na Stronie przy
użyciu plików cookies na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu
Administratora związanego z prawidłowym działaniem i funkcjonowaniem Strony
oraz prowadzeniem analizy ruchu na stronie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
3) w celu analizy ruchu
Użytkownika na Stronie, zapewnienia bezpieczeństwa w ramach działania Strony
oraz dostosowania treści do potrzeb Użytkowników na podstawie prawnie
uzasadnionego interesu Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
4) w celu dochodzenia roszczeń i
obrony przed roszczeniami wynikającymi z zawartej umowy lub ze świadczenia
usług – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
2. Przetwarzamy
Twoje dane w zakresie:
1) jeśli
prześlesz nam wiadomość e-mail to będziemy przetwarzać dane, które będą w niej
zawarte. Przekazanie nam danych w e-mailu następuje dobrowolnie. W każdym
czasie możesz zwrócić się do nas z prośbą o usunięcie tych danych;
2) jeśli
skorzystasz z formularza kontaktowego na naszej stronie, to będziemy
przetwarzać tylko dane, które podałeś w formularzu, a więc: imię lub nazwa
firmy, numer telefonu, adres e-mail. Podanie tych danych stanowi warunek
udzielenia przez nas odpowiedzi na Twoje zapytanie;
3) pozostałe
dane, które Administrator przetwarza to adres IP i inne dane zapisywane w
plikach cookies, które służą Administratorowi do analizy korzystania przez
Ciebie i innych użytkowników Strony. Przetwarzanie danych w tym zakresie może
zostać wstrzymane po złożeniu przez Ciebie sprzeciwu w formie elektronicznej na
adres e-mail: biuro@magistrade.pl.
§4. Odbiorcy danych oraz zamiar przekazywania
danych do Państwa spoza EOG lub organizacji międzynarodowej.
1. Odbiorcą
Twoich danych osobowych jest podmiot dostarczający oprogramowanie do analizy
ruchu na naszej stronie (np. Google Analytics);
2. Twoje
dane nie są przekazywane do Państw spoza EOG lub organizacji międzynarodowych.
§5. Termin przechowywania
danych.
Jeśli przekazałeś nam swoje dane w
formularzu lub wiadomości e-mail w celach kontaktowych to Twoje dane będziemy
przetwarzać do momentu złożenia przez Ciebie żądania usunięcia tych danych lub
sprzeciwu wobec przetwarzania, ale również w przypadku, w którym uznamy, że
zrealizowaliśmy prawnie uzasadniony interes Administratora.
Ponadto dane osobowe będą
przechowywane do czasu wycofania zgody lub do czasu załatwienia sprawy.
Natomiast mimo wycofania zgody lub załatwienia sprawy, dane mogą być
przechowywane przez okres dopuszczony przepisami prawa, w celu dochodzenia
roszczeń i obrony przed roszczeniami.
Dane
zbierane za pośrednictwem plików cookies mogą być przechowywane do momentu
wygaśnięcia pliku cookie. Niektóre pliki Cookie nigdy nie wygasają, w związku z
tym, czas przechowywania danych będzie równoważny z czasem niezbędnym
Administratorowi do zrealizowania celów związanych z gromadzeniem danych.
§6. Prawa użytkowników.
1. W
związku z przetwarzaniem Twoich danych przysługują Ci następujące prawa:
1) dostępu
do treści swoich danych – uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych
osobowych, w tym o celach i podstawach prawnych przetwarzania;
2) prawo
ich sprostowania, kopii, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
3) prawo
do przenoszenia danych,
4) prawo
wniesienia sprzeciwu,
5) prawo
do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie i w dowolnej
formie, chyba że przetwarzanie Państwa danych odbywa się w celu wykonywania
umowy przez Administratora, w celu wywiązania się przez Administratora z
obowiązków prawnych względem instytucji państwowych lub w celu realizacji
prawnie uzasadnionych interesów Administratora;
6) prawo do
bycia zapomnianym;
7) prawo do informacji o naruszeniu danych osobowych.
2. Masz
także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na
adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
3. Więcej
informacji w przedmiocie ochrony danych osobowych mogą Państwo otrzymać na
stronie internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: www.uodo.gov.pl
§7. Pliki cookies.
1. Pliki
cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki
tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym, czyli Twoim komputerze,
laptopie lub smartfonie, w zależności jakiego urządzenia używasz do oglądania
Strony. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której
pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Sam możesz zadecydować o formie wykorzystania cookies – ustawienia te są
dostępne w każdej przeglądarce internetowej.
2. Pliki
cookies służą przede wszystkim twojej wygodzie – dzięki ich użyciu, znacznie
skraca się czas ładowania strony podczas kolejnych odwiedzin.
3. Cechy
plików cookies:
1) dostosowują
zawartość stron internetowych serwisu do Użytkownika. Optymalizują poruszanie
Użytkownika na stronie, w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać
urządzenie, za pomocą, którego wyświetlana jest strona i tak ustawić jej
parametry, by nawigacja nie sprawiała problemów i zoptymalizowana pod względem
indywidualnych potrzeb Użytkownika;
2) pozwalają
wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb;
3) tworzą
statystyki, dzięki którym Administrator wie, które treści cieszą się
zainteresowaniem Użytkowników. Pozwala to na ciągłe ulepszanie strony i taką
konstrukcję treści, która będzie odpowiadała osobom odwiedzającym stronę;
4) pozwalają
na wielokrotne wykorzystanie opcji logowania przez Użytkownika, co jest dla
Ciebie dużo wygodniejsze, gdyż podczas przemieszczania się po stronie i
wielokrotnych odwiedzin nie jesteś zmuszony do każdorazowego wpisywania loginu
i hasła.
4. W
ramach Strony stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session
cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami
tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu
wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania
(przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w
urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików
cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
5. Użytkownik
może w każdym momencie usunąć pliki cookies.
6. Wprowadzone
przez użytkownika ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na
niektóre funkcjonalności Strony, znacznie utrudniając swobodne korzystanie ze
wszystkich jego opcji.
7. Pliki
cookies są zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika i wykorzystywane mogą
być również przez współpracujących z operatorem Strony reklamodawców oraz
innych partnerów. Użytkownik jednakże w każdej chwili może je usunąć.
8. Więcej
szczegółowych informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem
http://wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki
internetowej.
9. Jeżeli
masz wątpliwości, co do ustawień plików cookies, skontaktuj się z operatorem
swojej przeglądarki internetowej.
10. Jeżeli
nie zgadzasz się na wykorzystywanie cookies przez Stronę, opuść ją lub aktywuj
odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce internetowej.
§8. Zmiany polityki prywatności
Przyszłe i ewentualne zmiany w
Polityce Prywatności, będą przez Administratora ogłaszane na Stronie. Zmiany
będą obowiązywały od chwili ich publikacji na Stronie. Korzystanie ze Strony po
okresie wprowadzenia zmian, jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zmiany.